מה ההבדל בין סרטון תדמית לסרטון פרסומי?

רוב העסקים שכבר בנו נוכחות דיגיטלית, מבינים עד כמה תוכן וידאו הוא חיוני לאסטרטגיית השיווק שלהם. עם זאת, לא כל תכני הווידאו נולדו שווים. כדי לתכנן את התוכן שלך בצורה יעילה ולייעד אותו למקומות הנכונים, חשוב שנכיר את ההבדל בין סרטון תדמית ובין פרסומת וידאו. אלו כמה מההבדלים שחשוב לקחת בחשבון.

 

יעדים

בראש ובראשונה, ההבדל המשמעותי ביותר הוא שלכל אחד מתכני הווידאו האלה יעדים שונים בתכלית. סרטון תדמית נועד להגביר את החשיפה למותג שלך, ללמד את קהלי היעד שלך על היתרונות שלך בשוק, הידע המקצועי שלך, המעורבות שלך במגמות חברתיות וכל שאר החוזקות שלך. לעומת זאת, פרסומת וידאו נועדה למכור מוצרים. בהרבה מובנים, הפרסומות מסתמכות על האמינות והסמכות שסרטוני התדמית שלך אמורים לייצר.

 

אורך הסרטון

בעוד שסרטון תדמית יכול לארוך בין דקה ועד מספר דקות (ובמקרים מסוימים אפילו יותר), ברוב המקרים פרסומת וידאו לא תיארך יותר מחצי דקה. ברוב המקרים מדובר בהפקה זולה יותר, אבל עם שימושים הרבה יותר מוגבלים. בעוד שניתן להשתמש בסרטון התדמית בכל הזדמנות בה נרצה לקדם את העסק, בכל נקודה בזמן ועל כל פלטפורמה, ברוב המקרים פרסומות הווידאו יתאימו רק לקידום מוצר ספציפי או מבצע לזמן מוגבל.

 

אופי התוכן

ברוב המקרים, סרטון תדמית יכלול מעין מצגת של חוזקות העסק, תיעוד של הפעילות השוטפת והיכרות עם הצוות. בפרסומת ווידאו, האפשרויות הרבה יותר מגוונות. ניתן לפרסם באמצעות משפיענים, לפרסם חוות דעת של לקוחות עבר או ללכת על סדרת סרטונים הומוריסטיים שיהפכו ללהיט רשת. תדמית המותג שלך ואופי קהלי היעד שלך ישפיע באופן ניכר על האופן בו הפרסומות יופקו. 

אסטרטגיית וידאו מנצחת יכולה לעשות פלאים למאמצי השיווק הדיגיטליים שלך. על ידי הגדרת יעדים מסודרת, ניתן לבנות תוכנית יעילה ומותאמת לתקציב שתיקח את החשיפה למותג שלך צעד אחד קדימה.

 

טיפים מקצועיים

מאמרים נוספים

דברו איתנו!

רוצה להוביל בתחרות ולבנות נוכחות שתשאיר אבק למתחרים שלך? צוות Kwix דיגיטל מזמין אותך לתהליך שיהפוך את העסק שלך לטרנד החם הבא. עם הכלים הכי מתקדמים בשוק, כישרון שהשתכלל במשך שנים ותוכן ברמה הכי גבוהה שיש, ניקח את המותג שלך לשלב הבא.

חוייה דיגיטלית בלתי נשכחת עבור המותג שלך.

רוצה להוביל בתחרות ולבנות נוכחות שתשאיר אבק למתחרים שלך? צוות Kwix מזמין אותך לתהליך שיהפוך את העסק שלך לטרנד החם הבא. עם הכלים הכי מתקדמים בשוק, כישרון שהשתכלל במשך שנים ותוכן ברמה הכי גבוהה שיש, ניקח את המותג שלך לשלב הבא.