פרסום בפייסבוק או אינסטגרם?

אז הגדרת תקציב לפרסום ממומן ברשתות החברתיות. אין ספק שמדובר בצעד נכון. עם מיליארדי משתמשים מכל רחבי העולם והפוטנציאל הוויראלי שלהן – מדובר בכוח עולה בעולם השיווק. אם שאלת את עצמך אם להרים קמפיין פרסום ממומן באינסטגרם או שפייסבוק יותר עדיפה למותג שלך, צוות אשפי השיווק הדיגיטלי של Kwix אספו כאן את כל הנקודות שכדאי לקחת בחשבון. כאן נלמד מתי מומלץ ללכת על פרסום בפייסבוק, מתי נלך על אינסטגרם ובאילו מקרים – אפילו כדאי ללכת על שתיהן ביחד.

 

האפשרויות בניהול הקמפיין

בין אם נבחר בפרסום באינסטגרם או בפייסבוק, שתי הפלטפורמות האלו מגיעות עם מנהלי מודעות מתקדמים שמאפשרים לבנות קמפיינים בקלות, לבחור קהלים ולבנות מספר מודעות מתוזמנות לשלל יעדים שונים. 

אם נלך על פרסום ממומן בפייסבוק, נראה שמנהל המודעות החדש מציע מגוון רחב של יעדי קמפיינים, אפיוני קהלים וסוגי מודעות. יש המון אפשרויות שניתן לערוך ביניהן השוואות, ללמוד בזמן אמת מה עובד הכי טוב ולבצע אופטימיזציה לקמפיין שלך ללא הפסקה. במובן הזה, מדובר בפלטפורמה "למתקדמים".

עם פרסום ממומן באינסטגרם, לעומת זאת, אפיקי הפרסום מצומצמים בהרבה. אפשר להפוך כל פוסט או סטורי למודעה, אבל סוגי היעדים והמודעות לא יהיו כל כך ספציפיים. אם העסק שלך מסתמך על עדכונים מהירים וחמים מהשטח ונדרשת לך פלטפורמה קלה ונוחה, אין ספק שעדיף ללכת על אינסטגרם. 

 

סוג התוכן

לרוב, פרסום בפייסבוק מתאים יותר לאינטראקציה עם חברים ובני משפחה. היא מושלמת לשיתוף קישורים מעניינים ופוסטים אינפורמטיביים. מודעה בפייסבוק יכולה לשפר משמעותית את הטראפיק למאמר בבלוג, לעדכון חדשותי או למידע חדש על מוצר. פרסום באינסטגרם, לעומת זאת, מתאים יותר לפרסום ויזואלי כמו תמונות וסרטונים.

 

התנסות בשטח היא הכלי הטוב ביותר

קמפיין פרסום ממומן מוצלח הוא שילוב מוקפד בין תכנון, ניתוח ולא מעט מזל. חשוב שנרשה לעצמנו להיזרק למים ולבדוק על הקהלים שלנו כל מני קמפיינים ונערוך A/B testing כדי לגלות מה עובד לנו הכי טוב. ברגע שיש לך כמה מודעות בעלות ביצועים אופטימליים – סביר להניח שמצאת את הדרך להצלחה. 

 

טיפים מקצועיים

מאמרים נוספים

דברו איתנו!

רוצה להוביל בתחרות ולבנות נוכחות שתשאיר אבק למתחרים שלך? צוות Kwix דיגיטל מזמין אותך לתהליך שיהפוך את העסק שלך לטרנד החם הבא. עם הכלים הכי מתקדמים בשוק, כישרון שהשתכלל במשך שנים ותוכן ברמה הכי גבוהה שיש, ניקח את המותג שלך לשלב הבא.

חוייה דיגיטלית בלתי נשכחת עבור המותג שלך.

רוצה להוביל בתחרות ולבנות נוכחות שתשאיר אבק למתחרים שלך? צוות Kwix מזמין אותך לתהליך שיהפוך את העסק שלך לטרנד החם הבא. עם הכלים הכי מתקדמים בשוק, כישרון שהשתכלל במשך שנים ותוכן ברמה הכי גבוהה שיש, ניקח את המותג שלך לשלב הבא.