פרסום בפייסבוק לעסק שלי, כמה זה אפקטיבי?

בעשור האחרון, פייסבוק הפכה מקוריוז למעצמה עולמית המשפיעה על חייהם היום יומיים של כמעט כל תושבי העולם. מה שאפשר את ההתעצמות האדירה הזו הוא אפשרויות הפרסום. ב-2016 בלבד, פייסבוק הניבה כמעט 27 מיליארד מפרסום, קפיצה של מעל 3000 אחוזים בפחות מעשור! 

אז אנחנו יודעים בוודאות שהפרסום בפייסבוק רווחי מאוד עבור פייסבוק. עם זאת, השאלה האמיתית שצריכה להישאל היא עד כמה באמת הפרסום בפייסבוק יעיל ורווחי לנו, שבוחרים לפרסם בו. כשכל שקל שאנחנו מקדישים לשיווק יכול ללכת לכל כך הרבה אפיקים, מדובר בשאלה חשובה. 

 

מודעות פייסבוק במספרים

הדרך הטובה ביותר ללמוד על יעילות אפיק שיווקי הוא באמצעות נתונים. ריכזנו כאן כמה נתונים סטטיסטיים שימחישו את יעילות פייסבוק כערוץ פרסום:

  • קהילת פייסבוק מכילה מעל ל-20% מאוכלוסיית העולם כולו.
  • צריכת התוכן בפייסבוק גדלה ב-57% ב7 השנים האחרונות. 
  • 66% ממשתמשי הרשתות החברתיות נכנסים כדי ללמוד על מוצרים ושירותים חדשים.
  • 79% מהלקוחות שמבצעים רכישות ברשת, עשו לייק לעסק בפייסבוק קודם לכן.
  • מחקרים שנערכו בשנים האחרונות מצאו כי 52% מהצרכנים השתמשו בפייסבוק כדי ללמוד על מוצרים לפני ביצוע רכישה ברשת.

 

אז למה זה בעצם כל כך יעיל?

מעבר לעובדה שפייסבוק חושפת את המותג שלך לקהל משתמשים אדיר בגודלו, יש משהו באופי הפלטפורמה עצמה שמניע לפעולה יותר מכל אפיק אחר. אנו פוגשים אנשים במרחב האישי שלהם, בו הם צורכים תוכן, יוצרים קשר עם חברים ומחליפים רעיונות בקבוצות ובדפים. זו הזדמנות להפוך את המותג שלך לחלק מקהילה. 

על ידי אפיון קהלים מדויק בהתאמה אישית, אפשר להבטיח שהמודעות שלך יגיעו בדיוק למי שאמור לראות אותם ולייעל את תקציבי השיווק שלך בצורה חסרת תקדים. כלי ניתוח ומעקב נתונים יאפשרו לך ללמוד אילו סוגי מודעות עובדים הכי טוב ולדייק כל הזמן את המסר השיווקי שלך.

כדי למצות את המיטב מהפלטפורמה הפרסומית הזו, חשוב שילווה אותך צוות שחי ונושם את עולם הסושיאל. Kwix מזמינה אותך להשאיר פרטים וללמוד על כל האפשרויות הממתינות לך בפרסום בפייסבוק.

 

טיפים מקצועיים

מאמרים נוספים

דברו איתנו!

רוצה להוביל בתחרות ולבנות נוכחות שתשאיר אבק למתחרים שלך? צוות Kwix דיגיטל מזמין אותך לתהליך שיהפוך את העסק שלך לטרנד החם הבא. עם הכלים הכי מתקדמים בשוק, כישרון שהשתכלל במשך שנים ותוכן ברמה הכי גבוהה שיש, ניקח את המותג שלך לשלב הבא.

חוייה דיגיטלית בלתי נשכחת עבור המותג שלך.

רוצה להוביל בתחרות ולבנות נוכחות שתשאיר אבק למתחרים שלך? צוות Kwix מזמין אותך לתהליך שיהפוך את העסק שלך לטרנד החם הבא. עם הכלים הכי מתקדמים בשוק, כישרון שהשתכלל במשך שנים ותוכן ברמה הכי גבוהה שיש, ניקח את המותג שלך לשלב הבא.