איך מעצבים קיר אינסטגרם מרשים?

יש חשבונות אינסטגרם שפשוט אי אפשר להישאר אדישים אליהם. הם תופסים את העין, נשארים בתודעה שלנו לאורך זמן ובלי שבכלל שמנו לב, אנחנו מוצאים את עצמו עוקבים אחריהם באופן קבוע. זה לא סתם עוד צירוף מקרים. יש לא מעט טריקים, עקרונות מנחים וכלים חכמים שיוצרים קיר אינסטגרם מנצח. אם ניישם אותם בצורה נכונה, נוכל להכניס הרבה יותר טראפיק מאי פעם דרך הרשת הזו. אז איך מקדמים בצורה היעילה ביותר בפלטפורמה ששמה את האסתטיקה במרכז? אלו כמה נקודות שכדאי ליישם.

 

לבחור את התמונות בקפידה

יכול מאוד להיות שהכנת את השייק המושלם בעולם לארוחת הבוקר שלך, מה שלא בטוח בכלל הוא שזה מעניין את העוקבים שלך. ברוב המקרים, תמונות שפשוט צילמנו והעלנו בלי להקדיש להן יותר מדי מחשבה, רק יפגעו בקיר שלנו. חשוב שנעצור רגע ונשאל את עצמנו מה אנחנו רוצים להעביר. אם הגענו למסקנה שהתמונה רלוונטית לקהלים שלנו, נוכל לצלם אותה ממספר זוויות, לבחון איזו תמונה הכי מחמיאה וכמובן – לערוך אותה כמו שצריך לפני שתעלה לפיד. 

 

לבחור פריסה נכונה לפיד שלך

כל מי שביקר אי פעם בגלריה יגיד לך שהדרך שהיצירות מסודרות בחלל היא אמירה אמנותית בפני עצמה. זה הזמן לחשוב על נושא אסתטי כלשהו שילווה את הפריסה שלך. נושאים דומים, סכמת צבעים משותפים ואפילו תמונות שמשלימות זו את זו לתמונה אחת גדולה שיוצרת פיד אסתטי, כל אלו מושכים את העין ומזמינים משתמשים אל הקיר שלך.

 

לא להתפשר על התאורה

ב-99% מהתמונות המוצלחות, הסיבה היא תאורה. בלי תאורה מבוקרת, השליטה שלך על התוצאה מאוד מוגבלת. התמונות נעשות מטושטשות יותר ואנחנו מאבדים הרבה מהחדות. אם אין לך אמצעי תאורה מלאכותית איתך, מומלץ לצלם בעיקר בשעות אחה"צ, אז התאורה שהשמש מספקת היא אופטימלית לצילום. צילום תמונות בשעה 12, למשל, יטיל צללים על הפנים, מכיוון שהשמש ממש מעלינו. לפעמים נוכל לערוך בדיעבד את התמונה ולשפר את התאורה, אבל בהמון מקרים, גם זה לא יציל אותנו. לכן, התאורה שלך היא קריטית.

טיפים מקצועיים

מאמרים נוספים

דברו איתנו!

רוצה להוביל בתחרות ולבנות נוכחות שתשאיר אבק למתחרים שלך? צוות Kwix דיגיטל מזמין אותך לתהליך שיהפוך את העסק שלך לטרנד החם הבא. עם הכלים הכי מתקדמים בשוק, כישרון שהשתכלל במשך שנים ותוכן ברמה הכי גבוהה שיש, ניקח את המותג שלך לשלב הבא.

חוייה דיגיטלית בלתי נשכחת עבור המותג שלך.

רוצה להוביל בתחרות ולבנות נוכחות שתשאיר אבק למתחרים שלך? צוות Kwix מזמין אותך לתהליך שיהפוך את העסק שלך לטרנד החם הבא. עם הכלים הכי מתקדמים בשוק, כישרון שהשתכלל במשך שנים ותוכן ברמה הכי גבוהה שיש, ניקח את המותג שלך לשלב הבא.