בניית אתר או דף עסקי בפייסבוק?

יש לכם עסק. אתם מעוניינים שלקוחות ותיקים וחדשים יגיעו אליכם ויתרשמו מהמוצר או מהשירות שלכם. מה אתם עושים? מגיעים אליהם דרך הרשת, מצוין. אבל מה הדרך הטובה ביותר לעשות זאת? האם כדאי לבנות אתר או שמספיק לפתוח דף עסקי בפייסבוק?

בעלי עסקים רבים נוטים להתחיל מדף עסקי בפייסבוק אך רואים באתר את הגושפנקא האמיתית למקצועיות ורצינות של העסק. בימינו, אין בתפיסה זו מן האמת, ועסקים רבים יכולים להצליח, להתפתח ולהתקדם באופן מקסימלי גם באמצעות דף עסקי בפייסבוק בלבד.

אתר לעומת דף פייסבוק עסקי

את האפקטיביות של דף עסקי בפייסבוק אפשר להסביר בנגישות של הפייסבוק. הרשת החברתית מעניקה למשתמשים גישה ישירה לעמוד הבית של כל עסק שנמצא בה, כאשר העדכונים השוטפים מייצרים תחושה של קשר ישיר עם בית העסק, הרבה יותר מאשר דרך אתר אינטרנט. משתמשים רבים, לכן, יחפשו עסק מסוים בפייסבוק עוד לפני שיפנו לחיפוש בגוגל.

לדף עסקי בפייסבוק יש יתרון נוסף מבחינת עלויות – פתיחת דף עסקי היא חינמית לחלוטין, בעוד שלשם הקמת אתר אינטרנט תצטרכו לשלם על בניית אתרים וזה יעלה לכם לא מעט. בדף העסקי שלכם בפייסבוק יש לכם לא רק דף נחיתה ועמוד שמכיל את כל המידע הרצוי, אתם גם יכולים להוסיף כפתור רכישה ולחסוך מעצמכם השקעה עצומה של בניית חנות וירטואלית ותפעול שלה.

על מנת לקחת החלטה מושכלת ומבוססת, כדאי לבדוק ראשית מה תדרוש מכם בניית אתר אינטרנט, מה יהיו ההוצאות שלכם ומה החשיפה הצפויה לגולשים ומתעניינים פוטנציאליים. קחו בחשבון את העלויות של קידום אתרים בגוגל מול העלויות של פרסום בפייסבוק, וזכרו שבפייסבוק גם קידום אורגני יכול להביא לתוצאות יפות, וחשוב מכך – יש לכם את היכולת לעקוב אחרי נתונים אלו כל הזמן ולהבין מהם נתוני הפעילות בדף שלכם לגמרי בחינם.

דילוג לתוכן